“Palveluammattihan tämä on” – asiakaslähtöisyys on tärkeä arvo

Meillä on ratkaisu. Tämän voimme todeta rinta rottingilla, sillä asiakaslähtöisyys läpileikkaa kaikkea toimintaamme. Asiakassuhteemme lähtevät aina liikkeelle asiakkaan tarpeista, ja sen päälle voimme rakentaa pitkälle kantavan ja kannattavan kumppanuuden.

Tehohydrolla hydrauliikka ja pneumatiikka ei ole vain tekniikkaa – se on myös asiakaspalvelua ja vuorovaikutusta. Liittyi asiointi sitten myyntiin ja myymälään, projekti- ja asennuspalveluihin tai korjaamoon, ajattelemme aina ensin asiakkaan parasta. Uskomme siihen, että kun asiakkaalla homma rullaa malliikkaasti, synnyttää se molemminpuoleista etua. 

Myyntiä, joka vastaa asiakkaan tarpeisiin

Parhaan käsityksen asiakkaan tarpeista saa silloin, kun menee kutsuttuna reippaasti kylään. Siksi me Tehohydrollakin olemme lisänneet merkittävästi vierailuja, kun tavoittelemme uusia asiakkaita. Asiakaskäynneillä teemme itsemme ja tarjontamme tutuksi, tutustumme asiakkaan toimintaan ja etsimme ratkaisuja yhdessä hänen kanssaan.

Myös me voimme tehdä aloitteen. Suoran yhteydenottomme etuna on se, ettei uuden asiakkaan tarvitse etsiä ratkaisua hydrauliikan ja pneumatiikan alalta, sillä me tulemme ratkaisun kanssa hänen luokseen. Usein myös palvelujemme monipuolisuus tulee yllätyksenä, ja saman puhelun aikana voikin löytää vastauksen useampaan kysymykseen.

Kun asiakkaamme sitoutuvat meihin, myös me voimme palvella heitä paremmin. Hyvin varusteltu myymälämme voidaan pitää entistä kattavampana, kun lisäämme uusia tuotteita hyllyyn kasvavan menekin ansiosta. Myymälämme valikoimaan kuuluu aina myös neuvonta, vaikkei ostoskassiin sillä erää mitään päätyisikään.

Projekti- ja asennuspalveluja, jotka räätälöidään asiakaskohtaisesti

Projekti- ja asennuspalvelujemme myyjät ovat hydrauliikan ja pneumatiikan osaajia, joten tarjoamamme ratkaisut pohjautuvat aina alan ymmärrykseen. Palvelut räätälöidään asiakkaan tarpeisiin heti ensimetreiltä alkaen. Sen lisäksi, että kuuntelemme asiakasta, haluamme auttaa häntä tunnistamaan myös tarpeita, joita hän ei ehkä itse ole vielä huomannut.

Meille kaikki asiakkaat ovat uniikkeja, ja siksi projektitiimimme optimoidaan aina asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Kun kyse on isosta asiakkuudesta, perustamme sisäisen projektiorganisaation, jolla varmistamme sen, että jokainen tiimin jäsen tietää, missä mennään. Sitoutunut tiimi ja kohdekohtainen toimintatapa näkyvät asiakkaalle sujuvana työskentelynä, saumattomana tiedonkulkuna ja lopulta onnistuneesti maaliin vietynä projektina.

Projekti- ja asennuspalvelujemme asiakassuhteet paranevat vanhetessaan ja kypsyvät hedelmälliseksi kumppanuudeksi. Vuosien saatossa järjestelmistä keräämämme data ja eheät osaluettelot lisäävät työskentelyn nopeutta, josta asiakkaalle seuraa luonnollisesti taloudellista säästöä. Pisteenä iin päälle kasvot ovat molemmin puolin tuttuja, ja asiakas voi ottaa yhteyttä suoraan tuttuun asentajaan, kun tarve vaatii.

Korjaamopalveluja, jotka tarkastelevat aina kokonaisuutta

Korjaamomme ei vain hoida oiretta, vaan tähtää kokonaisvaltaiseen parantamiseen. Kun asiakas toimittaa meille komponentin korjattavaksi, pyrimme aina siihen, ettei hänelle tule vastaan minkäänlaisia yllätyksiä. Avoimuus on meille tärkeää, ja siksi pidämme asiakkaamme aina kärryillä siitä, mitä teemme ja miksi. Jos korjauksen yhteydessä komponentista löytyy poikkeamia joihin tulisi puuttua, keskustelemme yhdessä asiakkaan kanssa seuraavista liikkeistä.

Kertomisen lisäksi myös kuuntelemme, ja siinä olemme erityisen taitavia. Toivomme, että asiakas kertoo mitä palvelulta odottaa ja toimimme sen mukaan. Joskus esimerkiksi aika on rahaa, joten asiakkaan pyytäessä nopeaa palvelua pyrimme aina tekemään sovitut työt mahdollisimman pian. Korjaamollamme ei pelätä ottaa vastaan kritiikkiä, sillä myös asiakkaiden reklamaatiot kuuntelemme herkällä korvalla. Tämä auttaa meitä kehittymään.

Me pidämme asiakkaiden kanssa jutustelusta, ja siksi käymme mieluusti asioita läpi puhelimitse – eikä meitä haittaa, jos keskustelua käydään joskus aiheen vierestäkin. Parhaimmillaan tämä johtaa siihen, että emme tarjoa vain korjaamopalvelua, vaan olemme luottopakki, joka tuntee asiakkaan toiminnan kuin omat taskunsa.

Seuraavaksi haluaisimme kuulla, miten voisimme palvella parhaiten juuri sinua. Ota meihin yhteyttä, niin löydetään porukalla sinulle paras ratkaisu.


Petteri Mononen
Myyntipäällikkö
050 408 1787
petteri.mononen@tehohydro.fi


Juha Pulkkinen
Asiakkuusvastaava, tekninen myynti
050 528 6694
juha.pulkkinen@tehohydro.fi

Antti Kojo
Korjaamotyönjohtaja, Lappeenranta
0400 237 678
antti.kojo@tehohydro.fi

Jani Näivä
Myyntipäällikkö, projekti- ja asennuspalvelut
040 0614835
jani.naiva@tehohydro.fi